רות שחם-קלויזנר מונתה למנהלת השיווק הקימעונאי בג'נרל מילס ישראל

ג'נרל מילס ישראל, יצרנית מוצרי המאפה פילסברי (Pillsbury), ויבואנית נייצ'ר ואלי (NATURE VALLEY) וגלידות האגן-דאז (Haagen-Dazs), הודיעה על מינויה של רות שחם-קלויזנר, לתפקיד מנהלת השיווק הקימעונאי בחברה.



שחם-קלויזנר, (32), בוגרת תואר ראשון בהנדסת מזון ותואר שני במנהל עסקים, שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום מאפה בחברת שטראוס-עלית ולפני כן כמנהלת מותג MUST בעלית.



בתפקידה כמנהלת שיווק קימועונאי בג'נרל מילס ישראל, מתכננת שחם-קלויזנר להוביל ולחזק את מותגי פילסברי ונייצ'ר ואלי, תוך התמקדות בקהלי היעד העיקריים, בפעילויות שיווקיות שונות ולבחון כניסה לתחומים חדשים.



ג'נרל מילס ישראל הוקמה בשנת 1996 תחת שמה הקודם "פילסברי ישראל בע"מ", במטרה לשווק ולהפיץ בקרב הציבור הישראלי את מוצרי חברת פילסברי העולמית. בשנת 1998 התרחבה ג'נרל מילס ישראל ונכנסה לתחום מוצרי המאפה, וכיום נחשבת לספקית המובילה של מוצרי מאפה קפואים לאפייה במקום בסופרמרקטים, מאפיות, מסעדות מוסדות אקדמאיים ובתי מלון. בנוסף על פיתוח ייצור ושיווק מוצרי פילסברי בישראל עוסקת החברה גם ביבוא גלידת האגן דאז, ביבוא ובשיווק מותג חטיפי הבריאות נייצ'ר וואלי.

אולי יעניין אותך

גיל שטרן
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399