'שירותי בריאות כללית' עולה היום, יום ד' (31.1) בקמפיין השקה ל"פלטינום', רובד נוסף ללקוחות "כללית מושלם" המציע לראשונה כיסוי לתרופות לסרטן שאינן בסל הבריאות, ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל, סל הריון מורחב ועוד. הקמפיין בהיקף של כ – 300,000 דולר יעלה באמצעות משרד פרסום ראובני פרידן, בטלויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט למשך כשבועיים.
במרכז הקמפיין התוכנית החדשה שמציעה ה'כללית' ללקוחותיה כשהמסר הוא המהפכה שמובילה ה'כללית': "כיסוי רפואי מורחב לכולם, במחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו".
לדברי ניר קריסטל, ראש אגף השיווק ב"כללית מושלם", "הפלטינום" מהווה מהפיכה בתחום תכניות הבריאות המשלימות של קופות החולים ושוק ביטוחי הבריאות בישראל. הקמפיין מציג את החדשנות שבתוכנית תחת המסר שמדובר במהפכה אמיתית בתחום שירותי הבריאות שכולם מצטרפים אליה".