"אחלה" משיקה את סדרת "אחלה לייט" באריזות אישיות



נירית שמעון, מנהלת שיווק שטראוס מזון טרי, הודיעה היום על השקת סדרת "אחלה לייט" באריזות אישיות של 125 גרם, ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיכלול: טלוויזיה, עיתונות ופעילות קד"מ בהשקעה כוללת של כ – 3 מליון ש"ח.


שמעון ציינה: "לפני כשנה השקנו בהצלחה את סדרת אחלה לייט ובה מגוון עשיר של סלטים וחומוס ובכך אפשרנו גם לצרכנים שמקפידים על תזונה מאוזנת להצטרף לחוויה הכל כך ישראלית ולפתוח שולחן. השנה אנו מציעים לצרכנינו מבחר של חומוס וסלטים באריזות אישיות של 120-125 גרם, כך שיוכלו לתכנן נכון את הכמויות שהם צורכים".


אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל