קטשופ היינץ עולה בקמפיין לבקבוק לחיץ עם "הפקק הנקי"



קטשופ היינץ, הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, עולה, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ,בקמפיין להשקת בקבוק לחיץ חדש בעל "פקק נקי" עם שסתום "אל חזור".



הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון ₪, יעלה היום (יום ראשון 4.2.07) בערוץ 2 למשך עשרה ימים.



לדברי אורן ויימן, מנהל שיווק מותג היינץ ישראל :" כמותג בינלאומי ותיק הקשוב לצרכי הלקוחות, בחרנו להשיק בקבוק עם פקק נקי בעל שסתום חד כיווני. מוצר זה עונה על צורך אמיתי, אצל קהל היעד, ומעניק יתרון של שימוש נוח ונקי במיוחד לארוחה מושלמת".



שוק הקטשופ בישראל מגלגל מחזור של 72.8 מיליון ₪ בשנה. נתח השוק של היינץ בשנת 2006 עמד על 19.5%.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)