הוצאת מפה יוצאת בקמפיין שיווקי חדש בהשקעה של 100 אלף דולר: "ישראל. הטבע שלנו"

הוצאת הספרים מפה, המתמחה בהוצאה לאור של ספרי טיולים, נופש, פנאי, אטלסים ומפות, יוצאת בקמפיין שיווקי חדש תחת הסיסמא: "ישראל. הטבע שלנו".



בקמפיין יושקעו 100 אלף דולרים ובמסגרתו יעלו שלטי חוצות ושילוט באוטובוסים, מודעות בעיתונות, ישלח דיוור ישיר ל-80,000 בתי אב וישלחו קטלוגים והצעות להצטרף לקמפיין ל-12,000 מנהלי כוח אדם בחברות הגדולות במשק, עם פנייה להצטרף למסר השיווקי של מפה, באמצעות רכישת ספרי ההוצאה ללקוחות, ספקים ועובדים. בנוסף, ישלח סרטון באינטרנט, במטרה שיופץ על ידי המקבלים במייל.



לדברי חיים אזאצ'י, סמנכ"ל השיווק של מפה: "המסר השיווקי שבחרנו בו עלה בעקבות המצב בארץ. רצינו להזכיר לקהל הישראלי שאותה המדינה מוכת החבלות מהמלחמה וממכת השחיתויות, היא גם המדינה שכולנו אוהבים ושיש בה מקומות נפלאים. שישראל היא גם טבע נפלא וגם מקומות נהדרים לבלות בהם וגם הטבע החם והאכפתי של כולנו. המסרים הללו מופיעים בכל אחד מספרי מפה, המתעדים את היופי והטוב שבארץ שלנו. לא פעם לקוחות שלנו מתבוננים בספרים ושואלים "איפה המקום הזה? אתה בטוח שזה בארץ?", אני חושב שזאת לא בושה להתגאות במה שיש לנו במדינה, היום יותר מתמיד".



הוצאת מפה מוכרת מדי שנה עשרות אלפי ספרים לגופים וחברות בישראל כמתנות לעובדים, ללקוחות ולספקים. ההוצאה שברה השנה את השיא של כל הזמנים במכירות ספרים לשוק המוסדי בתקופת החגים: בראש השנה הנוכחי מכרה מפה ספרים בהיקף של כ-2.2 מיליון שקלים במכירות מסוג זה בלבד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)