חברת השילוח DHL עולה בקמפיין שילוט קירות תחת המסר: "DHL. פשוט לייבא מכל העולם"


חברת DHL ישראל יוצאת השבוע בקמפיין שילוט קירות ומסכים אינטראקטיביים למינופה כחברת הייבוא המובילה בישראל. הקמפיין בהיקף 350 אלף דולר, יעלה תחת המסר "DHL. פשוט לייבא מכל העולם" באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי. הקמפיין יימשך חודשיים ויגובה בדיוור ישיר לאלפי יבואנים בישראל.



DHL מובילה את ענף יבוא האקספרס לישראל עם כמיליון משלוחים בשנה המהווים נתח שוק של כ- 40%. ע"פ נתוני ממ"ן, קצב גידול היבוא ב 2006 ב- DHL היה יותר מכפול מקצב גידול יבוא האקספרס לישראל.



קמפיין שילוט הקירות עלה בשש ערים שונות: תל אביב, ירושלים, חיפה, חולון, ראשון לציון, פתח תקווה, בני ברק ותל השומר למשך חודש ימים ובנתיבי איילון למשך חודשיים.



בשילוט מופיעים סמלים קולינריים מהעולם – קופסת טייק אווי עם אורז תחת הסיסמא "פשוט לייבא מכל העולם. גם מסין" ומארז קרטון עם צ'יפס תחת הסיסמא "פשוט לייבא מכל העולם. גם מארצות הברית".





אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)