"ג'ייד", מותג הקוסמטיקה עולה הערב לראשונה בקמפיין טלוויזיה

"ג'ייד", מותג האיפור, הטיפוח והבישום מבית "דניה קוסמטיקס", יוצא בימים אלה בקמפיין ביוטי תדמיתי חדש, הכולל סרטון טלוויזיה. סך ההשקעה בקמפיין, כולל הפקת הסרטון, נאמד ב-1.5 מיליון דולר לפי נתוני "יפעת". על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "יהושע TBWA".



להובלת הקמפיין נבחרה הדוגמנית הבינלאומית מרטינה סובוקולבסקה, שהוכתרה כבר על-ידי אנשי תעשיית האופנה כגרסה החדשה של פאולינה פוריצקובה, דוגמנית העל הבולטת ביותר של שנות ה-80. מרטינה, 24, המתנשאת לגובה של 1.77 מ', כיכבה בקמפיינים בינלאומיים של חברות מובילות ("אייבון", "קינדר", "טויוטה", "ספורה", "מרקס אנד ספנסר" ועוד) והופיעה על שערי המגזינים לאופנה הנחשבים ביותר ("מארי קלייר", "קוסמופוליטן", "הארפרס באזאר" ועוד). גדולי צלמי האופנה בעולם הכתירו אותה כ"פנים המושלמות" לצילומי איפור וקוסמטיקה. תמורת שירותיה כפרזנטורית תקבל מרטינה כ- 100 אלף דולר.



הסרטון ישודר מ-7 ועד 28 בפברואר בערוצים 2, 10, 9 ו-24 וילווה בפרסום מודעות במדיה המודפסת, המתמקדות אף הן ב"פרפקציוניסט" לפי הקונספט הטלוויזיוני. הפרסום במדיה המודפסת יחל ב-9 בפברואר ויכלול עיתונות נשית ועיתונות יומית.



"ג'ייד" הוא מותג הקוסמטיקה המוביל בישראל בקטגוריית מוצרי ה-mass market prestige. הוא החל את דרכו כמותג איפור, ולפני שבע שנים נכנס גם לפיתוח ולשיווק מוצרי טיפוח. כיום מוצרי הטיפוח, שרבים מהם מיוצרים בשיתוף פעולה עם מעבדה מובילה בשווייץ, מהווים 40% ממחזור המכירות של המותג. בצמרת הלהיטים של מוצרי המותג ניצב ה"פרפקציוניסט" .



לאחרונה חדר המותג גם לשווקים בינלאומיים, ביניהם רוסיה, יוון ומדינות במזרח אירופה, שם הוא משווק ברשתות הגדולות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)