קמפיין פרסום חדש ל- 9000000 באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי

9,000,000 יוצאת בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי" תחת הסיסמה: "הכי טוב הכי פשוט". הקמפיין כולל טלוויזיה ורדיו, יעלה לשידור ביום שישי הקרוב, ה- 9 בפברואר, ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 350,000$.



בסרטון נראים זוג צעיר במדבר המגלים להפתעתם כי רכבם נאכל על ידי זוג גמלים. הם מיד משגרים שיחת טלפון לסוכן הביטוח שמבלבל אותם על ידי דיבור מהיר ומושגים שאינם מבינים. בתום השיחה מופיע דוד הכי-טוב שמציע להתקשר ל- 9000000. שם ידברו איתם בשפה פשוטה וברורה.



מירב שועלי, מנהלת הפרסום של 9000000 מסרה כי הסרט החדש תומך באסטרטגיה עליה עובדים ב- 9.000.000 כשנה ובמרכזה פישוט תהליכי הביטוח, שימוש בשפה פשוטה ומובנת יותר ללקוח כמו גם נוחות ופשטות במפגש עם הלקוח. הקמפיין החדש ממשיך את הקו הפרסומי בו החלה החברה כבר לפני כחצי שנה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל