'ורדינון' מעלה קמפיין טלוויזיוני להשקת קולקציית אביב 2007


חברת 'ורדינון' משיקה קולקציה חדשה לאביב 2007 באמצעות קמפיין טלוויזיוני מושקע. סרט הפרסומת נקרא: "ורדינון, הלילה מתעורר לחיים".



מהחברה נמסר כי הקמפיין החדש משלב Fashion (אופנה) ו- Passion (תשוקה), ומטרתו ליצור זיקה בין הקולקציה החדשה של 'ורדינון' לבין הערכים שלה כחברה המומחית בתחום הטקסטיל לבית: התחדשות, התמחות ואופנתיות. ערכים אלה באים לידי ביטוי בקולקציה החדשה, כשהיא נועזת וצבעונית תוך ניכוס אנרגיית הלילה למותג.



עוד נמסר כי הסרט צולם בפילים ונערך בתלת- מימד תוך שימוש באנימציה, באחריות משרד הפרסום מקאן- אריקסון בעלות הפקה של כ –70,000 $. בנוסף, ההשקעה במדיה עומדת על סה"כ כ- 400,000 $.



הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-24 החל מהתאריך 11/2/07.



לאחרונה, הושקו חנויות נוספות ברשת 'ורדינון' בעיצוב קונספטואלי חדש המעניק ללקוחות תחושת של בית חם וגם חווית קנייה שונה ומעניינת. החנות מעוצבת כבית ובו חדרים חדרים, השונים אחד מהשני בעיצוב, בצבעים ובמוצרים..


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)