חברת "מילגם שירותים לעיר בע"מ", שזכתה במכרז שפרסמה רשות המים לביצוע פרויקט פיילוט לחיסכון במים, עלתה השבוע בליווי קמפיין הסברה לצמצום צריכת המים הביתית.
את הקמפיין, בהפקת חברת גולדפינגר תקשורת , תוביל דמות מצוירת של "שיבר" הגמל, שתקרא לאזרחים הבוגרים והצעירים "להיגמל מבזבוז המים " וגם לקחת חלק במבצעי תמריץ שונים. הקמפיין יעלה באוטובוסים, שלטי חוצות, עיתונות מקומית ורדיו בשני גלים – קמפיין חדירה להצגת הפרויקט וקמפיין תחזוק.
את הקמפיין ההסברתי תלווה פעילות אקטיבית נרחבת של יועצי חיסכון, אשר יגיעו לכל הבתים השותפים לפרויקט וייעצו להם כיצד לצמצם את הצריכה הביתית , בין השאר באמצעות מכירת אביזרים חוסכי מים במחירי עלות . במקביל תפנה החברה גם למישורים חינוכיים ערכיים ותפעל במערכת החינוך לשם הפנמת המסרים בקרב הדור הצעיר. .
"מילגם שירותים לעיר בע"מ" פועלת בתחומי הגביה והמים. החברה קיימת למעלה מ-20 שנה ומעסיקה כ-600 עובדים.