קמפיין מהסרטים: לראשונה ג'ון ברייס הדרכה מעלה קמפיין בסינמה סיטי

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה לראשונה בתשדירי פרסומת בסינמה סיטי, אשר משודרים לפני תחילתם של סרטים. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום דורן תקשורת.



הקמפיין, שישודר במהלך חודש פברואר מציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. זה עובד!". הקמפיין נועד להעלות את המודעות למגוון הקורסים הטכנולוגיים וקורסי ההסבה לתחום ההיי-טק של ג'ון ברייס, ולהדגיש את צמיחת עולם ההיי-טק והמחשוב והזדמנויות העבודה הרבות בו.



לדברי מירי אמקיאס, מנהלת פרסום בג'ון ברייס הדרכה, ג'ון ברייס הדרכה החליטה לעלות לראשונה בקמפיין בבית קולנוע לאור החשיפה הגדולה והרחבה שהקמפיין מאפשר. "אנו פונים לקהל הרחב אשר רוצה ללמוד ולרכוש מקצוע מבוקש בתחום ההיי-טק, והקמפיין מתמקד בקורסים למקצועות המבוקשים בשוק".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל