שת"פ אסטרטגי בין רשת "אמה גרין" לבין רשת האופנה "קום איל פו"

רשת "אמה גרין" המתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש יוצאת בשת"פ אסטרטגי עם רשת האופנה "קום איל פו" במסגרתו תציע "קום איל פו בסניפיה מגוון רחב של מוצרי טיפוח ייחודיים לגוף.



עד לאחרונה עבדה רשת "קום איל פו" עם המתחרה של "אמה גרין" רשת לאוקסיטן.



נירית תמיר בעלת רשת "אמה גרין" מסרה כי:"שיתוף הפעולה עם רשת "קום איל פו" הממוצבת כרשת ייחודית, אופנתית ואיכותית נותן דגש על הקונספט של "אמה גרין" ומבדל את הרשת משאר המתחרות".



לדבריה: קישור מוצרי הטיפוח של "אמה גרין" לאופנה ולסגנון חיים, מתבקש, מאחר ותחום מוצרי הטיפוח לגוף ולנפש נתפס היום כחלק בלתי נפרד מתרבות וסגנון חיים."



עוד מסרה תמיר כי: " שיתוף הפעולה עם קום איל פו המונה 8 סניפים באזורים אסטרטגיים מהווה ערוץ שיווקי חשוב ומשמעותי עבור רשת"אמה גרין".


אולי יעניין אותך

מאור לברן מנכל סלייס גלובל
ארי שטינברג ואביעד רוזנבוים - צילום אלן שיבר
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)