חברת "נוה פארמה", המפתחת ומשווקת תרופות ללא מרשם רופא, יוצאת בקמפיין ל"סטרימר" תחת הסלוגן: "משתמש בטיפות אף? כדאי שתבדוק מה אתה מסניף". הקמפיין, בהשקעה של כ- 450,000 ש"ח עולה באמצעות משרד הפרסום מורדי-גורן.
מהחברה נמסר כי הקמפיין נועד להדגיש את יתרונו הבולט של סטרימר מול טיפות אף המכילות חומר משמר הגורם להתמכרות ומציג את טיפות האף המסורתיות כסם ממכר.
דר' ארנה מלר מנכ"לית חברת "נוה פארמה" אמרה היום כי ההחלטה לצאת בקמפיין הייתה בגלל העלייה במודעות הציבור לנזקים שבחומר משמר. "הקמפיין מדגיש את יתרונו הבולט של סטרימר כתרסיס טבעי על בסיס מי-ים שאינו מכיל חומר משמר על פני טיפות האף הקיימות בשוק שמכילות חומר משמר וגורמות להתמכרות".
מלר הוסיפה כי סטרימר נמכר עד כה בהצלחה ברשתות הפארמה ללא כל תמיכה פרסומית וכי מטרת הקמפיין היא להגדיל את קהל המשתמשים כשהפניה נעשית לקהלים בעלי מודעות בריאותית גבוהה.
בחברה מצפים לעלייה בשימוש בסטרימר בכ-35% בעקבות הקמפיין.
חברת "נוה פארמה" מפתחת ומשווקת תרופות ללא מרשם הנמכרות בבתי המרקחת ובפארמים ברחבי הארץ. החברה מייצאת לחו"ל חלק מפיתוחיה.