רשת 'סופר קרמיק', המתמחה במוצרי גמר לבית, ריצופים, חיפויים כלים ואביזרים לחדרי אמבטיה, מרחיבה פעילותה לתחום הפרקטים. מדובר במוצר משלים לחבילת המוצרים שמשווקת סופר קרמיק בתחום הריצוף.
יענקל'ה ליפשין, מנהל שוק הקימעונאות של 'סופר קרמיק' אמר כי, "אנו פועלים כל הזמן להרחבת תמהיל המוצרים מתוך מטרה להשלים את סל הפתרונות ללקוח. מוצרי הפרקט לסוגיו השתלבו חזק בתחום הריצוף, ומתוך מגמה להעניק ללקוחותינו סל מוצרים רחב ומענה כולל נכנסנו גם לתחום זה".
ליפשין הוסיף כי :"לקראת כניסתנו לתחום הפרקטים ערכנו מספר מחקרי שוק בנושא העדפות הריצוף של הישראלים בהם נמצא כי 12% מעדיפים פרקט, 37% מעדיפים לרצף את הבית בקרמיקה/גרניט פורצלן, 23% מעדיפים ריצוף שיש ו- 19% מעדיפים ריצוף בלטות".