Smile אינטרנט זהב, מעלה קמפיין רחב היקף במטרה לבסס את שירותי החברה והמחירים שהיא מציעה כמשתלמים ביותר. הקמפיין יעלה תחת הכותרת: "יתרון ברור במחיר".
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של Smile אינטרנט זהב: "הקמפיין מתבסס על סקר גלובס האחרון שמצא כי לSmile אינטרנט זהב יתרון ברור במחיר על פני ספקיות האינטרנט האחרות . מחקרים מראים שהפרמטר המרכזי בבחירת ספק אינטרנט ביתי הוא "ההצעה המשתלמת" ולפיכך במהלך זה Smile אינטרנט זהב ממשיכה ומבססת את התפיסה כי הצרכן יכול לגלוש במהירויות גבוהות, ולמצות את חווית הגלישה באינטרנט גם במחירים משתלמים וגם ליהנות מסל שירותים מיוחדים".
הקמפיין, מבית היוצר של ראובני פרידן יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים השונים, ברדיו ובאתרי אינטרנט מובילים בהשקעה של כמיליון ש"ח.