בנק מזרחי-טפחות סגר עם מחלקת המדיה מקבוצת "לעומק התודעה", המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 18-35, על קמפיין בפריסה נרחבת ב– 300 שטחי פרסום בבתי קפה, רסטו ברים ומועדוני כושר ברחבי הארץ.
במסגרת הקמפיין חושף בנק מזרחי-טפחות את הקמפיין החדש המלווה את השקת הסניפים החדשים של 'מזרחי-טפחות LIVE'. הסניפים החדשים פועלים במבנה המוכר של הסניפים ה"רגילים", אך בשונה מהסניפים המסורתיים, בנקאי אישי וקבוע מעניק ללקוח שירות מלא, ללא צורך להגיע לסניף, ומאפשר לו לנהל את כל עסקיו עם הבנק מכל מקום, בזמינות מלאה ובצורת תקשורת דומה לזו שהוא מנהל עם קולגות בעבודה, חברים, או בני משפחה. הלקוח יכול להתקשר אל הבנקאי האישי, באמצעות שיחת טלפון ישירה, SMS, דואר אלקטרוני, וידאו צ'ט ושירות משלוחים.
העיקרון המרכזי של הקונספט החדש שסניף הבנק נמצא בכל מקום! ולכן על מנת להמחיש את הזמינות של סניפי 'מזרחי טפחותLIVE ', המעניקים שירות בנקאי אישי, כולל ויוצא דופן בכל מקום בו נמצא הלקוח, נבחר הפורמט הייחודי והמיקומים הלא שגרתיים בהם מופיע הקמפיין המבלה באתרים אלה באמצעות מחלקת המדיה של "לעומק התודעה".