נירלט עולה בקמפיין אינטרויזיוני ראשון מסוגו


חברת הצבעים, נירלט, יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף לקראת פסח, תחת הסיסמא: "לכל חלום יש צבע". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 850 אלף דולר, והוא כולל: קמפיין טלויזיה (שעלה בסופ"ש) ופעילות אינטרויזיונית ראשונה מסוגה באינטרנט.



קמפיין האינטרנט, קמפיין חדשני מהז'אנר האינטרויזיוני, מיועד לעמוד הבית של אתר האינטרנט YNET, עולה באמצעות TWISTED – בוטיק האינטראקטיב, משלב יכולות טלוויזיוניות באינטרנט, וקורא לגולשים להקליק על דמויות וידאו שאמורות לדמיין את עמוד הבית של האתר בצבעים אחרים. הגולשים יבחרו בכל אחת מהדמויות, והן תצאנה מתוך הבאנר ולמעשה תצבענה אותו מחדש.



הקמפיין יעלה למשך שבועיים בעלות מדווחת של 50,000$.



אראל ברקאי, סמנכ"ל השיווק בנירלט אמר היום כי "בחרנו לצקת תוכן לסיסמא שלנו, "לכל חלום יש צבע" ומצאנו דרך יצירתית הן במדיה הטלוויזיונית והן במדיה האינטרנטית. שני הקמפיינים משלימים את הפעילות שקורת בימים אלה בנקודות המכירה, בהן מוצגת נירלט בצורה בולטת ומרשימה, המביאה גם היא לידי ביטוי את ערכי המותג".

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399