לקראת חג הפסח, הידוע בעלייה ניכרת בכמות השיחות לחו"ל, יוצאת 013 ברק במבצע מיוחד ללקוחות כל החברות. המבצע ילווה בקמפיין פרסומי בעלות של מיליון שקל אשר יעלה בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 למשך כ 10 ימים. הקמפיין הפרסומי שהוכן ע"י משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי, יעשה שימוש בסרטון התדמית התשיעי של החברה שעלה לאוויר בתחילת החודש תחת הסלוגן "אח שלו – תראה כמה אתה חסר לו".
טלי נחושתן, סמנכ"לית השיווק של נטוויז'ן ו013 ברק מסרה כי "לקראת חג הפסח צפויה עלייה של כ 40% בהיקף השיחות לחו"ל, בעיקר לארה"ב ומערב אירופה, כאשר אנשים מתקשרים לברך בני משפחה וחברים השוהים בחו"ל. לכן בחרה 013 ברק, כחברה המובילה את שוק השיחות הבינלאומיות, להעניק מבצע חגיגי המאפשר למצטרפים ליהנות מדקות מתנה גם בתקופת החגים."