רשת ביתילי, הרשת לעיצוב הבית צופה כי בפסח 2007 הם צפויים לרשום גידול של כ- 20 אחוזים במכירות כלי בית ונוי בהשוואה לשנת 2006.
לדברי פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת ביתילי "החודשים פברואר ומרץ – לקראת חג הפסח – הם חודשי השיא בענף מוצרי הנוי, הטקסטיל וכלי הבית. אנו מעריכים, כי בתקופה שלפני חג הפסח מתבצעות כ- 30% מהמכירות בתחום".
עוד מוסיף גולדשטיין כי ניתן להשוואות תקופה זו לתקופה שלפני ראש השנה, החג השני הגדול בישראל, בו גם יש 30% מהמכירות בתחום הנוי והטקסטיל. יתר המכירות מתחלקות על שאר חלקי השנה.