סלקום וחברת דואר ישראל משתפות פעולה בקמפיין חדש של הרשת הסלולרי בסניפי הדואר השונים במטרה להגביר את צריכת הטענת הטוקמנים.
מסלקום נמסר כי עד כה שיווק הדואר כרטיסי הטענה פיזיים לתקציבי הטוקמן של סלקום ומחודש ינואר החל דואר ישראל בביצוע הטענות בערוץ ההטענה האוטומטי. כלומר, לקוחות טוקמן של סלקום יכולים להטעין את תקציב הטוקמן בכל אחד מסניפי הדואר ברחבי הארץ בכל סכום שייבחרו בין 50 ש"ח ל- 300 ש"ח (במדרגות של 10 ש"ח), ואף ליהנות מעמלה מוזלת של – 5 ש"ח. הקמפיין הרחב ימשך כחודשיים.
עוד נמסר כי לנוחות לקוחות טוקמן, סלקום מפעילה נקודות להטענת תקציב הטוקמן באופן אוטומטי במקומות רבים בארץ, באמצעות משווקים שונים לדוגמא: בנק הפועלים-כספומטים, בנק לאומי-כספומטים, רשת yellow בתחנות דלק פז, רשת so good בתחנות סונול, דוכני מפעל הפיס, רשתות דינמיקה, זמן אויר ועוד.