ג'ון ברייס מתמקדת בקהל היעד: תפרסם במסגרת "מסודרים"

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין טלוויזיוני בערוץ 2 (קשת). הקמפיין החדש, אשר עולה באמצעות משרד הפרסום דורן & היילייט, מציג את הסלוגן שמלווה את ג'ון ברייס הדרכה מזה מספר חודשים: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. זה עובד!". התשדיר ישודר במהלך הסדרה "מסודרים".



בפרסומת נאמר: "רוצה להיות מסודר בחיים? רוצה להיות מסודר בהיי-טק? הרשם היום למסלולי ההכשרה וההסבה של ג'ון ברייס הדרכה – חטיבת ההדרכה של מטריקס. לדברי מירי אמקיאס, מנהלת פרסום בג'ון ברייס הדרכה: "כחלק ממסע פרסום רחב הקף שאנו עושים בחודשים האחרונים, בחרנו לחזור ולפרסם בטלוויזיה במסגרת הסדרה "מסודרים". הקמפיין פונה לכל מי שרוצה ללמוד ולרכוש מקצוע מבוקש בתחום ההיי-טק".




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)