'פרינס' משקפי שמש ושעונים יוצאת בקמפיין בהשקעה של 400,000$

חברת "פרינס", המתמחה בייבוא ושיווק משקפי שמש ושעונים בישראל יוצאת בקמפיין קיץ 2007 בהשקעה של 400,000$, שאותו יובילו הדוגמנים גליה אברמוב והדוגמן הברזילאי סיביל.


קמפיין הקיץ שיצא בתחילת אפריל 2007 , כולל קטלוג חדש שיופץ לכ- 700 נקודות מכירה, פרסום ברדיו, בעיתונות נשים וגברים, שלוט חוצות ויחסי ציבור.



את הקמפיין מוביל משרד הפרסום "כהן פרסומאים" בבעלותו של ציון כהן.



ממשרד הפרסום נמסר כי גליה אברמוב זכתה בתואר מלכת החן בשנת 98, דיגמנה וכיכבה בקמפיינים רבים ביניהם : מילקי, קוקה קולה, בזק, סווטש העולמי וכיכבה על שערי מגזינים רבים נחשבים וסיביל דוגמן ברזילאי שהגיע במיוחד לצילומי 'פרינס'.



לדברי האחים סגל, היבואנים והמשווקים הבלעדיים של "פרינס" בארץ: "קולקציית השעונים ומשקפי השמש שלנו מתאימים לפלח רחב של האוכלוסייה, מצד אחד הם נותנים מענה ספורטיבי ומצד שני קלאסי אלגנטי ולכן חיפשנו דוגמנים שיציגו זאת". אופנת "פרינס" קיימת בישראל מאז 1988. כיום מונה הרשת 7 חנויות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)