לראשונה: קמפיין אינטרנטי מקיף בענף השעונים

קונצרן SEIKO באמצעות רשת ROYALTI מעלה קמפיין אשר ילווה את סדרות השעונים:


HONDA BAR, PREMIER ו ARCTURA-



לראשונה בעולם השעונים, יבוסס מרבית הקמפיין באינטרנט.


הקמפיין, בעלות השקעה של כ-1,000,000 ₪, יעלה תחת הסיסמה: ITS YOUR WATCH THAT TELLS MOST ABOUT WHO YOU ARE



מהחברה נמסר כי בנוסף לשיווק האינטנסיבי באינטרנט יעלה גם מסע פרסום הכולל מודעות בעיתונות ושילוט חוצות. עוד נמסר כי מדובר בחשיפתם של מגוון דגמי שעונים משוכללים המעוצבים בהשראת ספורט אתגרי, לוחות מכווני שעונים של מכוניות מרוץ ואופנועים.



הקמפיין יבוצע באמצעות משרד הפרסום: יוניברסל אריקסון.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)