ה- RFID יזהה התנהגות צרכנית בנקודות מכירה

פטנט שהוגש על ידי אמריקן אקספרס חושף שימוש בטכנולוגיית RFID לזיהוי התנהגות צרכנים בנקודות המכירה. בהתאם לכתב הפטנט, ניתן יהיה לזהות קונים בחנויות, לעקוב אחר תנועותיהם, היכן התעכבו, על אלה מדפים הם דילגו, וכמה זמן הקדישו לכל מוצר שהיה במסלול השיטוט שלהם בחנות. כך מדווח הידיעון המקוון Trends-news.com



ד"ר קתרין אלברכט, המייסדת והמנהלת של CASPIAN, שהוא ארגון הלוחם בחדירה לפרטיות של רשתות סופרמרקט, הציגה את פרטי הפטנט שהוגש בוועידה שנערכה לפני כחודש בוושינגטון די.סי.: זיהוי התנהגות הצרכנים תתבצע כאשר בקצה של כל שורה יותקן מכשיר הקורא RFID וכאשר יעבור קונה אשר על הבגד שלו תודבק תווית זעירה של משדר RFID ניתן יהיה לתעד במדויק שנייה אחר שנייה את ההתנהלות שלו מול המצרכים שעל המדפים. כך יוכל יצרן מזון לבצע במסגרת הסופרמרקט בדיקה אמינה על מידת היעילות של מבצע כלשהו.




תכניות הנאמנות בסופרמרקטים הם הכלי האולטימטיבי לזיהוי סגנון חיים והתנהגות צרכנית של הקונים. השימוש בטכנולוגיית RFID, תעשיר את המידע העומד לרשות הרשתות, וכמובן גם לרשות הספקים, המחפשים דרכים נוספות לקלוע טוב יותר לביקושים המשתנים של קהלי היעד.


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה