סימילאק, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום העיצוב המחודש של אריזות סדרת תחליפי החלב "סימילאק טופ". הקמפיין, באמצעות חברת האינטראקציה אידאולוג'יק, יעלה באתרי אינטרנט מובילים כגון: YNET, תפוז ו- וואלה נטוורק, בעלות כוללת של כ- 20 אלף דולר.
מהחברה נמסר כי את העיצוב החדש הובילה אריזת סימילאק טופ 3, וכעת גם סימילאק טופ 1 וסימילאק טופ 2 מעוצבים מחדש, בתאום עם משרד הבריאות ובאישורו. עוד נמסר כי "העיצוב החדש הינו חיצוני בלבד וללא שום שינוי במרכיבי המוצר".