סימילאק בקמפיין אינטרנט חדש ל"קידום העיצוב המחודש"

סימילאק, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום העיצוב המחודש של אריזות סדרת תחליפי החלב "סימילאק טופ". הקמפיין, באמצעות חברת האינטראקציה אידאולוג'יק, יעלה באתרי אינטרנט מובילים כגון: YNET, תפוז ו- וואלה נטוורק, בעלות כוללת של כ- 20 אלף דולר.



מהחברה נמסר כי את העיצוב החדש הובילה אריזת סימילאק טופ 3, וכעת גם סימילאק טופ 1 וסימילאק טופ 2 מעוצבים מחדש, בתאום עם משרד הבריאות ובאישורו. עוד נמסר כי "העיצוב החדש הינו חיצוני בלבד וללא שום שינוי במרכיבי המוצר".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל