רשת סטימצקי מציגה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי r&y. מטרת הקמפיין הנוכחי הינה להדגיש את המומחיות, המקצוענות והאיכות של העובדים ברשת וכן את האהבה לספרים עצמם. הקמפיין מציג סיפור היכרות בין בני זוג, המתקשרים ביניהם באמצעות ספרים. הקמפיין עולה בטלוויזיה, בתקציב מדווח של כ- 2 מיליון שקל.
רשת סטימצקי נוסדה בשנת 1925 על ידי יחזקאל סטימצקי ז"ל בירושלים. כיום סטימצקי מדורגת על ידי "דן אנד ברדסטירט" כאחת מ-250 החברות הגדולות במשק הישראלי, הרשת 150 חנויות ב- 68 ערים וישובים (וכן בלונדון ולוס אנג'לס) ועובדים בה כ- 800 איש. לפני כשנה נרכשה הרשת על ידי קרן מרקסטון.