רשת האופנה GOLBARY מרחיבה את הפעילות השיווקית ויוצאת בקמפיין טלויזיוני בתקציב מוערך של 350 אלף דולר.
הקמפיין הטלויזיוני יכלול סרטונים שונים, בכיכובה של הפרזנטורית אילנית לוי, המציגים סצינות שונות עם מערכות לבוש תואמות. הסרטונים, בהפקת ערן בירן הפקות, ישודרו בערוצים 2, 9 ו-10 ויעלו לשידור בסוף החודש.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל GOLBARY "כחברה המחדשת ומתחדשת הרגשנו כי הגיעה העת להרחיב את פריסת הפרסום שלנו גם לטלויזיה ובכך למצב עצמנו כרשת אופנה מהגדולות והמובילות בארץ".