מי עדן יוצאת במהלך שיווקי חדש

חברת מי עדן יוצאת לקראת הקיץ עם מסלול הצטרפות חדש בשם "מיני". במהלך השיווקי החדש יושקעו למעלה מ- 1.2 מיליון ₪ והוא יגובה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, עיתונות ובאינטרנט.



מהחברה נמסר כי המסלול החדש כולל את מרכיב שירות "מי עדן עד אליך", ומיני בר קומפקטי ומעוצב, במתנה. לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "המסלול החדש מאפשר כניסה קלה לתוך שירות "מי עדן עד אליך" עם פתרון מים קייצי, במחיר השווה לכל נפש. מרבית הציבור כבר שותה מים מינרלים טבעיים בבית, אנחנו מאמינים שהמסלול החדש רק יעמיק את המהפכה הבריאה, ויתן לצרכן מענה באמצעות זמינות עד הבית ופתרון המתומחר באופן אטרקטיבי ביותר."



השקת המסלול החדש תגובה, כאמור, בקמפיין הממשיך את השפה הפרסומית של מי עדן תחת הסלוגן: "70% מהגוף של ילדיכם הם מים, אילו מים ממלאים אותם בבית?" איתו מציגה מי עדן את הרציונאל הפרסומי המחדד חשיבות בחירת המים איכותיים.



אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל