לראשונה מאז השקתו לפני כ- 10 שנים, "שם המשחק", מגזין הספורט היחיד בישראל מקבוצת "מעריב מגזינים" יוצא בקמפיין חדש.
מטרת הקמפיין היא לחזק את מעמדו של "שם המשחק" כמגזין המעניק חווית קריאה ספורטיבית, עוצמתית וייחודית בנוף תקשורת הספורט הישראלי. "דווקא בתקופה בה מתחזק המעבר לצריכת מידע מהאינטרנט, שם ניתן למצוא דיווח עדכני למתרחש בעולם הספורט, מגזין "שם המשחק" מביא לקוראיו מבט אחר, מעמיק יותר, אינטלקטואלי וצבעוני על המתרחש מאחורי הקלעים של עולם הספורט המקומי והבינלאומי", אומרים בקבוצת מעריב.
לקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין DRAFT FCB, צולמה במיוחד קבוצת אוהדים של "קבוצת שם המשחק", תחת המסר "עשרות אלפי אוהדים מתלהבים בכל חודש". במשרד הפרסום מדגישים כי הקמפיין "מציג את המגזין כקבוצה שיש לה מועדון ואוהדים, ממש כמו הקבוצות ש"שם המשחק" מסקר מדי חודש".
הקמפיין שעלותו נאמדת בכ- 150,000$ יעלה במודעות, הן בעיתונות היומית והן במגזינים ויחוזק ע"י קיר פרסום וחסויות בערוץ 5.