רשת ACE מחזקת את מחלקת כלי הבית: צופה גידול של כ- 20% במכירות

רשת "ACE" פתחה באסטרטגיית חיזוק מחלקת כלי הבית. במסגרת זו תציע החברה כ- 1000 מוצרים, ב- 4 רמות מחיר אטרקטיביות, ל- 4 מוצרים לבחירה.



לרגל השקת המבצע, שיתקיים במהלך חודש מאי, יוצאת הרשת במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", בהשקעה של 300 אלף ₪.



הקמפיין שעולה השבוע כולל: מודעות בעיתונות הארצית, אינסרטים בעיתונות הארצית, שילוט ודגלול בנקודות המכירה, אמצעי תצוגה ייחודים בסניפים, לצד פעילות קד"מ ברשת.



אורית בניטה, מנהלת השיווק של רשת "ACE", אומרת כי "מטרת המבצע הינו, לחזק את קטגוריית מוצרי כלי הבית, כהמשך ישיר למומנטום החיובי שנוצר בעקבות מבצעי חג הפסח, בהם הצלחנו להבליט ולהגדיל משמעותית את הישגי הקטגוריה". לדבריה: "מטרה נוספת היא, להחדיר לתודעת הצרכן הישראלי, שניתן לעצב את הבית במוצרים איכותיים ואופנתיים, במחירים אטרקטיביים. עם תחילת המבצע אנו צופים גידול של כ- 20% במכירות מחלקת כלי הבית".


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)