מנהל שיווק חדש למחלבות שטראוס: יונתן אלבום

רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות הודיע היום על מינויו של יונתן אלבום למנהל השיווק של שטראוס מחלבות.



אלבום, מנהל השיווק של דנונה מזה 3 שנים, הוביל את מותג הדגל של המחלבה


לשיעור צמיחה מרשים של 47% ב- 3 שנים. בין השאר הוביל אלבום את ההשקות המוצלחות של אקטיביה ומשקה בוקר שהוכתר כמהלך השיווק המצטיין בשנת 2006. אלבום גם חתום על הצמיחה המטאורית של אקטימל שחצה השנה את רף ה- 100 מיליון ש"ח.



יונתן אלבום בן 39 נשוי +3, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת מאנצ'סטר באנגליה. בתפקיד הקודם אלבום שימש כמנהל תחום בגלידות שטראוס.



רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות אמר היום: " לאחר הכרות ממושכת עם עבודתו של יונתן אלבום בדנונה, והישגיו המרשימים, הוחלט לקדם את אלבום למנהל השיווק של המחלבה. הנני בטוח כי יצליח בתפקידו החדש ומאחל לו בהצלחה".


אולי יעניין אותך

Aner Gelman
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
Left - Josh Trup, Ortal Sasson-Hendin, Meir Cohen
עירא ליף צילום יחצ
צורית דעדוש - קרדיט ליה יפה
גיל שטרן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס
1162053_BKGD_0722