חדש בשוק המשקאות הקלים – טריפ לימונדה


יצרנית המשקאות סופר דרינק משיקה משקה חדש מסדרת משקאות הפאלפ בחברה – "טריפ לימונדה" בהמשך לעיצוב מחדש שביצעה לפני כחצי שנה בהיקף של כ-מיליון ₪.



סדרת "טריפ" מונה כ-10 טעמי פירות שונים כאשר משקה הלימונדה הוא המשקה האחרון שמושק בחברה בימים אלו. מהנהלת החברה נמסר כי "השאיפה בחברה היא להתחדש וליצור מגוון גדול ואיכותי יותר של טעמים."



"טריפ", מותג הדגל של חברת סופר דרינק, מהווה את סדרת מיצי הפאלפ של החברה ובעל אחוזי פרי ניכרים. המותג נמכר ברשת הרביעית ובמרכולים ברחבי הארץ במחיר של 4.5 ₪ ליחידה.


אולי יעניין אותך

חנות לגו עזריאלי
ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר