חדש בשוק המשקאות הקלים – טריפ לימונדה


יצרנית המשקאות סופר דרינק משיקה משקה חדש מסדרת משקאות הפאלפ בחברה – "טריפ לימונדה" בהמשך לעיצוב מחדש שביצעה לפני כחצי שנה בהיקף של כ-מיליון ₪.



סדרת "טריפ" מונה כ-10 טעמי פירות שונים כאשר משקה הלימונדה הוא המשקה האחרון שמושק בחברה בימים אלו. מהנהלת החברה נמסר כי "השאיפה בחברה היא להתחדש וליצור מגוון גדול ואיכותי יותר של טעמים."



"טריפ", מותג הדגל של חברת סופר דרינק, מהווה את סדרת מיצי הפאלפ של החברה ובעל אחוזי פרי ניכרים. המותג נמכר ברשת הרביעית ובמרכולים ברחבי הארץ במחיר של 4.5 ₪ ליחידה.


אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל