אלוף (מיל') גיורא איילנד ואלוף (מיל') יום טוב סמיה השיקו הבוקר את –"פלאזול"


בישראל 7.5 מיליון צרכני סלולר. כחמישים אחוז מהם לקוחות פרטיים המנויים בשלוש החברות הסלולריות המובילות. לקוחות אלה עומדים חסרי אונים אל מול אלפי ההרכבים השונים של תכניות התמחור וחבילות ההטבה המוצעות להם. התכניות מורכבות, משתנות תדיר ואינן מאפשרות לצרכן להשוות מחירים באופן אמיתי. העובדות האלה הן שהניעו את "החברה הלאומית לצרכנות סלולרית בע"מ", להשיק שירות אינטרנטי חדשני וייחודי שמאפשר לצרכן למצוא את התכנית המתאימה לפרופיל השימוש שלו והזולה ביותר עבורו.



מבדיקה שערכה החברה עולה שלמעלה מ – 75% מהצרכנים הפרטיים, עשויים לחסוך בממוצע כ – 37% מעלויות החשבונות הסלולריים שלהם מידי חודש. במונחים כספיים מדובר על חסכון של כ – 3,600 ש"ח בממוצע למשפחה בשנה, וזאת ברוב המקרים ללא צורך לעבור למפעיל סלולרי אחר". ממטה החברה נמסר כי "החברה הלאומית לצרכנות סלולרית" פיתחה אפליקציית מחשב ייחודית, שמאתרת את תכנית התמחור הזולה ביותר ללקוח, מכלל התוכניות המוצעות לו, עפ"י מאפייני השימוש של הלקוח, בהתאם לפרופיל האישי שלו והרגלי הצריכה שלו.



אז איך זה עובד? מערכת השירות מופעלת באמצעות אתר "פלאזול" (www.pelezol.co.il) שהוקם במיוחד לצורך מתן השירות, ומשתמשת בנתוני השיחות שביצע המנוי בחודשים האחרונים וזאת תוך הקפדה מרבית על פרטיות הלקוח. מערכת השירות, מחשבת את עלותן של השיחות אל מול כל אחד מההרכבים האפשריים של תכניות התמחור וחבילות ההטבה המוצעות ע"י מפעילי הסלולר. המערכת מאתרת עבור המנוי את תמהיל התכניות והחבילות המשתלם לו ביותר.



למעשה, ללא כלי ממוחשב, אין לצרכן הפרטי אפשרות לחשב, להשוות ולהחליט איזה הרכב של תכניות וחבילות מתאים לו ביותר. "הלם המידע" שבו מצוי הלקוח, מביא אותו לכניעה מול החברות ולוויתור על הניסיון לעמוד על זכותו לשלם פחות על השירות.



בעלי תפקידים בחברה:


אלוף (מיל') גיורא איילנד – יו"ר דירקטוריון (במשרה חלקית).


אלוף (מיל') ד"ר יום טוב סמיה – דירקטור.


עמי יכין – מנכ"ל החברה.


רו"ח ערן פורת – סמנכ"ל כספים וטכנולוגיה.


נריה בר – סמנכ"ל קשרי לקוחות.

אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים