שיתוף פעולה חדש בין גלובס לאדברטייזינג אייג'

עיתון הפרסום, השיווק והמדיה המוביל בעולם, אדברטייזינג אייג', חתם השבוע על הסכם שיתוף פעולה רחב עם "גלובס". במסגרת ההסכם החדש, יתורגמו תכני המגזין המקצועי ביותר בעולם בתחום הפרסום, הקיים כבר 77 שנה, לעיתון המודפס של "גלובס", ותכני אינטרנט של האתר adage.com יופיעו בקרוב באתר האינטרנט של "גלובס", www.globes.co.il.



בכוונת הצדדים להרחיב את שיתוף הפעולה בהמשך, כך שכל מאגרי המידע של אדברטייזינג אייג' יהיו זמינים גם לגולשי אתר האינטרנט של "גלובס". מדובר במאגרי נתונים מפורטים הכוללים מידע על ענף הפרסום העולמי, מאגרי פרסומות מכל העולם, ותכני וידאו רבים אחרים.



אולי יעניין אותך

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן