ויסוצקי תשקיע 3 מיליון ₪ בקידום משקאות אייס-T . החברה תעלה השבוע קמפיין חדש באמצעות יהושע TBWA תחת הסיסמא: "The cool side of tea".
מהחברה נמסר כי "בעבר שווק התה הקר כמשקה קל, צעיר ונועז. בקמפיין החדש מוסיפה ויסוצקי את הערכים המזוהים כל כך עם מותג התה המוביל במדינה: אייס T הינו תה קר, מרענן המגיע מהטבע עם יתרונות בריאותיים".
רוני וינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי אמר היום כי "בשנתיים האחרונות, קטגוריית התה הכפילה את עצמה. הציבור מעדיף לשתות משקאות תה קרים על פני משקאות מוגזים הנתפסים לא בריאים".
מיהושע TBWA נמסר כי "בסרטון מודגשים יתרונות התה כמוצר טבעי באמצעות המחשת קטיף התה בשדות תה ירוקים ופסטורליים במזרח הרחוק, בהם קוטפים עמלים בקפידה על הקטיף העדין, תוך שימת דגש על הרצינות התהומית שמושקעת בפעולה זאת. במעבר חד עוברת המצלמה, מהשדה לעולם הצעירים המתאפיינת באווירת כיף, השתחררות, "מגניבות", "קלילות" וכד'".