ג'ון ברייס הדרכה יוצאת בקמפיין חוצות, רדיו, אינטרנט ועיתונות מקומית בהיקף של 350,000 ₪

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין שלטי חוצות, אתרי אינטרנט, רדיו מקומי ועיתונות מקומית בהיקף של כ – 350,000 ₪.


הקמפיין יציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. זה עובד!" ו"ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. תהיה מסודר".



הקמפיין הנו המשך לקמפיינים קודמים שג'ון ברייס הדרכה העלתה השנה, ביניהם פרסום בטלוויזיה במסגרת התוכנית "מסודרים" (ערוץ 2). מהחברה נמסר כי "הקמפיין נועד להעלות את המודעות למגוון הקורסים הטכנולוגיים וקורסי ההסבה לתחום ההיי-טק של ג'ון ברייס, ולהדגיש את צמיחת עולם ההיי-טק והמחשוב והזדמנויות העבודה הרבות בו".



מירי אמקיאס, מנהלת פרסום ג'ון ברייס הדרכה: "התחלנו בפרסום רחב היקף בתחילת השנה, ובקמפיין הנוכחי החלטנו להמשיך עם הקו אשר אפיין את שלטי החוצות הקודמים, תשדירי הרדיו ותשדיר הפרסומת ששודר בערוץ 2. הרעיון הוא להבליט שלימודי היי-טק עובדים ו"מסדרים" את החיים, ולהדגיש שרבים יכולים לעשות את השינוי באמצעות קורסי הסבה לתחום ההיי-טק".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)