"ישיר בית השקעות" עולה בקמפיין נרחב לקרנות נאמנות אג"ח חברות


"ישיר בית השקעות", מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ, מעלה קמפיין ל- 3 קרנות נאמנות- "ישיר אג"ח חברות", "ישיר אג"ח להמרה וחברות" ו"ישיר אג"ח אקטיבי", אשר הניבו תשואה של 14.27%, 13.96% ו-12.19% בהתאמה מינואר 2006 ועד אפריל 2007 .



הקמפיין יעלה באמצעות שלטי חוצות, מודעות בעיתונות פיננסית ובאינטרנט ופרסום תשדירים ברדיו כשמטרת הקמפיין לפנות הן אל הציבור הרחב והן אל יועצי הבנקים. הקמפיין מועלה באמצעות קבוצת Lead לפרסום ממוקד, יימשך עד סוף חודש יוני והיקפו עומד על מיליון וחצי ₪.



לדברי אביעד בר-סלע, סמנכ"ל השיווק ב"ישיר בית השקעות": "בקמפיין זה בחרנו להתמקד בשלוש קרנות נאמנות המשקיעות באג"ח קונצרני, השיפור במצב המשק הישראלי מביא לשיפור במצב החברות ואג"ח חברות הינה דרך ליהנות משיפור זה . מחלקת המחקר של ישיר בית השקעות זיהתה הזדמנויות טובות מאוד להשקעה בתחום הסולידי באמצעות אג"ח חברות אשר צפויות להניב תשואות גבוהות יחסית".



עוד הוסיף בר-סלע כי "החלטנו בפרסום ברדיו לבחור בפניה ישירה של מנכ"ל ישיר קרנות נאמנות בע"מ, סרג'יו ויינשטיין, המציג בתשדיר את הקרנות ומזמין את הציבור לרכוש אותן בסניפי הבנקים".



קרדיטים


משרד פרסום: Lead


מנכ"ל Lead:רמי יהודיחה



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים