NO NAME עולה בקמפיין אינטרנט בהיקף של 80,000 ש"ח

רשת האופנה NO NAME עולה בקמפיין אינטרנט לבגדי הגברים אותו מוביל בן סהר, כדורגלן צ'לסי. הקמפיין יעלה בעוד יומיים למשך שלושה שבועות.



לדברי אייל עבדי, מנכ"ל NO NAME, "מטרת הקמפיין הינה לקדם את מותג בגדי הגברים NO NAME, לחזק את המודעות למותג בקרב גברים בכלל ובקרב כלל הציבור בפרט, קמפיין זה הינו חלק מתהליך המיתוג מחדש שעוברת החברה בימים אלו".




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)