ניו קופלCAL יוצאת בקמפיין פרסומי בהיקף של מיליון ₪

חברת ניו קופל CAL, מקבוצת שלמה Sixt , יוצאת בקמפיין פרסומי שסיסמתו "רוצה מכונית, יש תכנית!" לרכישת כלי רכב באמצעות ליסינג פרטי בתנאי תשלום נוחים. הקמפיין שיעלה ברדיו, אינטרנט ובעיתונות ביום שלישי הקרוב (12.6.07), הופק ע"י משרד הפרסום GPS בהשקעה של כמיליון ₪.



הקמפיין נועד להסביר את שיטת הליסינג הפרטי של ניו קופל ו-CAL ולהמחיש את יתרונות השיטה ואת פעילות החברה. הקמפיין פונה לשני קהלי יעד- האחד, לקוחות אשר זקוקים למימון ברכישת רכב חדש והשני, לקוחות המסוגלים לרכוש רכב חדש במזומן ושיטת הליסינג הפרטי מאפשרת להם להשתמש בכספם למטרות אחרות.



לדברי ערן גולן, מנכ"ל חברת ניו קופל CAL, "שיטת הליסינג הפרטי היא השיטה הצרכנית הטובה ביותר לרכישת רכב חדש, בשל העובדה שהיא מאפשרת ללקוח לרכוש את הרכב בתשלום חודשי נמוך שאינו מכביד על ההוצאה השוטפת למשק הבית וכן מאפשרת ללקוח לנסוע על רכב חדש לכל החיים. הצרכן הישראלי מודע יותר ויותר ליתרונות השיטה ומטרת הקמפיין הפרסומי היא להגביר את המודעות לשיטה וליתרונותיה".



קרדיטים


משרד פרסום: GPS , מנכ"ל: דודי ברמן, מנהל קריאייטיב: אורי לבני , מנהל לקוחות: אריאל גן-מור, ארט דירקטור: גלעד רוזן, קופי: ענת פדהצור, תקציבאית: ליאת ארז.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)