החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת בקמפיין חדש למותג פאנטה, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. הקמפיין, באמצעות פרסום גלר נסיס, יעלה בערוצי הטלוויזיה ועל שילוט חוצות וידגיש את המסר לפיו פאנטה הוא המשקה המוגז בטעמי פירות היחיד בישראל המיוצר ללא חומרים משמרים ועם צבעי מאכל טבעיים בלבד. כמו כן, יתקשר הקמפיין את השקת שני הטעמים החדשים של פאנטה: פאנטה אורנג'-מנגו ופאנטה אננס-אשכולית. לפני כשנה בוצע שינוי מיצוב במותג פאנטה והסיסמה שנבחרה למותג הייתה "פאנטה – צוחקים איתך!".
מהחברה המרכזית נמסר כי החל מחודש מאי השנה מיוצרים כל משקאות פאנטה – בבקבוקים ובפחיות ללא חומר משמר. המהלך הנוכחי ארך שנתיים ומתווסף למעבר בשימוש בצבעי מאכל טבעיים בלבד במשקאות הפאנטה, שהחל בשנת 2006.
טל רבן, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה אמרה היום כי "בהתאם להעדפות הצרכנים הובלנו פיתוח טכנולוגי חדשני לפיו מיוצרים מעתה כל משקאות פאנטה ללא חומר משמר ועם צבעי מאכל טבעיים בלבד. המהלך כלל עבודה משותפת עם מומחים מהחברה העולמית, יישום תהליכי ייצור חדשניים, בניית תשתיות חדשות ורכישת ציוד חדש. כל זה נעשה ללא כל שינוי באיכות, בטעם המשקאות וללא כל תוספת במחיר המוצרים".