חברת בזק בינלאומי יצאה לאחרונה במהלך שיווקי במסגרתו לקחה את נושא השירות ללקוח צעד אחד קדימה והתחייבה לסטנדרטים גבוהים של שירות ללקוח. היום (ג') תעלה החברה בקמפיין טלוויזיה חדש בנושא בערוצים 2, 10 ו-24. הקמפיין, מבית היוצר של אדלר חומסקי & ורשבסקי, אשר עולה היום, בעלות של כ-1.5 מליון ₪, יימשך כשבועיים.
"הקמפיין", אומרים בחברה, "נושא את הסלוגן "כשאתה מספר 1 בשירות , אתה יכול להתחייב" ומשקף את ייחודה של אמנת השירות של החברה: ומשמעותה, סט של גבולות ומדדים ברורים , בהם מתחייבת בזק בינלאומי לעמוד, ולצידם שמה לעצמה השלכות אופרטיביות אשר באות לידי ביטוי במוכנותה של החברה "לקנוס" את עצמה על אי עמידתה בהם".
עוד מוסרים בבזק בינלאומי כי המהלך נולד לאחר שיחות רבות של החברה עם לקוחותיה ומתוך הקשבה להם. עקרונותיה העיקריים מושתתים על האחריות שלוקחת בזק בינלאומי מול לקוחותיה, חיזוק מימד השקיפות מול הלקוח והעברת השליטה של אל הלקוחות בהתנהלותם מולה.
עטרה ליטבק- שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי הוסיפה כי "אמנת השירות של בזק בינלאומי נולדה מתוך הביטחון והעוצמה שיש לנו בשירות אותו אנו מספקים ללקוחותינו לצד הרצון לממש את הבטחתנו ללקוחות ולתת להם יותר. מדובר ביום חג עבורנו והקמפיין הוא דרך מצוינת לשתף את לקוחותינו בכך".
קרדיטים:
מנהלת לקוחות – ענת לבנטון פלנר – אורן אריאלי
תקציבאית – עדי עמית קופירייטר – אריאל הילין
מנהל קריאטיב – טל ריבן מנהל מחלקת פלנינג – אורי לברון
ארטדיירקטורית – אפרת ימין מדיה – תמי זוזות ודולי סטיבנסון