רשת בתי הדיור המוגן "בית בלב", מעלה קמפיין פרסום ומיתוג בעלות של כ-2 מליון ₪

משרד הפרסום ירקוני-בן נתן ינהל את קמפיין המיתוג והפרסום הראשון של רשת הדיור המוגן "בית בלב", מקבוצת מכבי שירותי בריאות. רשת "בית בלב" שמותגה מחדש בעקבות איחוד "מעונות מכבי" עם "מגדל הזהב", עוסקת בטיפול באוכלוסיה המבוגרת ובבעלותה בתי דיור מוגן, בי"ח שיקומי ומחלקות שיקום וסיעוד בכל רחבי הארץ.



בעקבות האיחוד, נבחר לרשת המאוחדת שם חדש- "בית בלב– הרשת לגיל המבוגר מקבוצת מכבי שירותי בריאות", כאשר הערכים המובילים של המותג הם מקצועיות חסרת פשרות עם יחס אישי וחם.



הקמפיין יכלול מיתוג פנימי (לוגו,שילוט, מדים, ניירת, רכבים , מוצרי אירוח ועוד) וקמפיין מדיה שיכלול: טלוויזיה, שלטי חוצות, אוטובוסים, עיתונות ארצית וחסויות. עלות הקמפיין הכוללת מוערכת בכ- 2 מיליון שקלים. הסיסמא שתוביל את הקמפיין תהיה: "בית בלב. מקצועיות, מכל הלב".



סרט הפרסום בבימויו של אייל גפן, ימחיש את הערכים המובילים של המותג: חום ואנושיות; הסרט יתמקד ברשת הדיור המוגן ובמערכת היחסים הנרקמת בין אנשי הצוות לדיירי הבית. בניגוד למקובל, הסרט מציג נתינה של דיירי הבית לאנשי הצוות. הדיירים מפנקים את המורה ליוגה, השומר, פקידת הקבלה והרופא בעוגה ביתית מאפה ידיהם. המסר המועבר בסרט: "כשנותנים אהבה, מקבלים הרבה יותר בחזרה".



ורדה קצאור, מנהלת השיווק של הרשת: "רצינו להראות זווית אחרת לפרסום דיור מוגן שמדגיש את הבידול שלנו, לא עוד דייר מבוגר שרץ, קופץ וצוחק עם החבר'ה, ומנגד, גם לא דיירים נזקקים שמקבלים סיוע מהצוות. הרעיון ההפוך, המציג נתינה של דייר הבית (העצמאי) לצוות שאותו הוא אוהב, אומר הכל" .


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים