מאמא עוף מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת סדרת השניצלים V ירקות

לא עבר שבוע מאז הודיעה תנובה על השקת הסדרה החדשה שאמורה להתחרות במגרש הביתי של טבעול, וכבר השבוע תעלה הקמפיין בכיכובה של התרנגולת מהלוגו של מאמא עוף והשחקן גיא לואל, הזכור מהאלופה, טלנובלה בע"מ ועוד.



קמפיין הטלוויזיה יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO ושם מסבירים כי בשונה מסרטוני פרסומת אחרים שנעשו בארץ בטכניקה זו, מבוסס הסרטון על מפגש מלא בין העולם המציאותי ולעולם המאויר, וכולל מגע בין דמות התרנגולת האהובה לדמות אנושית אמיתית.


עלות ההשקעה בקמפיין: 3.5 מליון ₪.



קרדיטים:


סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בר, מנהל קריאייטיב: דני יעקובוביץ', קופי: שחר קיקוס


ארט: מירון ששון, מפיקה: דנה תמרי, סופרוויזרית: הלה ברודי, משנה למנכ"ל: מיכל דבורצקי, מנהלת לקוחות: אליקה מרחבי, במאי: רם ברוך, אנימציה: פיצ'י פוי, מוסיקה: תומר בירן.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל