לופטהנזה ממריאה בקמפיין אינטרנט ייחודי

לקראת הקיץ לופטהנזה יוצאת במבצע – "לגלות את אירופה עם כל המשפחה"; הקמפיין מציג מפה דינאמית באמצעותה ניתן לדעת את מחירי המבצע ליעד. משרד הפרסום – נקסט-אין.



לקראת עונת הטיולים שבפתח, לופטהנזה, חברת התעופה הזרה הגדולה ביותר בארץ מעלה קמפיין אינטרנט ייחודי בישראל תחת הסיסמה: "לגלות את אירופה עם כל המשפחה" . את הקמפיין מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין אשר פיתחה מפה דינאמית בה הגולש מקבל את כל המידע באופן פשוט ונוח ללא צורך להתחיל לחשב אחוזי הנחה . הגולש בוחר יעד במפה דינאמית, כאשר כל בחירת יעד מציגה לו את מחירי הטיסה הרלוונטיים. תקציב הקמפיין כ-200 אלף שקל.



הקמפיין מהווה את שיאו של מבצע של חברת לופטהנזה לשיווק טיסותיה לכ-65 יעדים באירופה בהם למבוגר שני תינתן הנחה של 35% ומעלה, ולילד עד גיל 16 תינתן הנחה של 25% ומעלה. הקמפיין לא מציג רק את אחוזי ההנחות במבצע ,אלא נותן שירות מלא לגולש .הגולש בוחר יעד ומקבל את מחירי הטיסה לאחר ההנחה. הקמפיין יעלה באתרים ynet, msn, d-media, globes, למשך שבועיים. דוגמה לקמפיין.



"קמפיין זה ממחיש כיצד בעלות נמוכה יחסית ובקריאייטיב חכם ניתן להביא לתוצאות טובות עבור הלקוח", אומר רן ברקו, מנכ"ל מייסד נקסט-אין. "המפה הדינאמית חוסכת לגולש זמן ודפדוף בנבכי אתר החברה ומציגה עבורו את כל המידע הרלוונטי ישירות על הבאנר".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)