קמפיין אינטראקטיבי ראשון לרשת המעצבת "דפנה לוינסון – HDL"

רשת מעצבת אופנת הנשים "דפנה לוינסון – HDL" עולה בקמפיין אינטרנט רחב היקף בעלות כוללת של מאה אלף דולר. זהו קמפיין האינטרנט הראשון של הרשת.



הקמפיין, בכיכובה של הפרזנטורית הילה נחשון, עולה למשך שבועיים באתרי אופנה ולייף סטייל מובילים וכולל באנרים אינטראקטיביים הקוראים לגולשות לנחש מחירה של שמלות מקולקציית הקיץ של המעצבת, ולהיכנס להגרלה נושאת פרסים.



הבאנרים גם מובילים למיניסייט המציג את קטלוג הרשת לקיץ 2007 ובו מוזמנות הגולשות לקבל קופון סלולארי ישירות למכשיר הנייד המזכה אותן בהנחה של 25% על רכישה בכל אחת מחנויות הרשת.



צביקה לוינסון, מנכ"ל ובעלים: "בעידן בו חיינו מתנהלים בין האינטרנט לסלולארי, השילוב בין השניים הוא דרך נכונה ובטוחה להגיע בצורה ממוקדת אל קהל היעד שלנו. קמפיין האינטרנט החדש מדגיש את ערכי המותג: עדכנות, סקסיות ואופנתיות".



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)