הקיץ מתחמם: עליה של 25% במכירות בגדי הים של מותג GO UNDER

מותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים GO UNDER ("גו אנדר") רשם עלייה של כ-25% במכירות לעומת המכירות בקיץ 2006. במהלך השנה האחרונה הוביל המותג מספר שינויים אסטרטגים, ביניהם: הרחבת המותג לתחום ההלבשה התחתונה לגברים בהיקף כספי של 1.5 מליון דולר .



מניתוח נתוני המכירות של GO UNDER ניתן לראות כי השנה עלה מספר בגדי הים הממוצע שאישה רוכשת בעונה ל-2, במקום הממוצע של בגד ים אחד על פי הנתונים עד שנת 2005. העונה אופנתיים במיוחד בגדי ים בצבעים מטאליים: הצבע הכי נמכר של בגדי ים העונה הינו החום. אחריו באים הלבן והזהב. המידה הנמכרת ביותר היא 38 ומכירות מידה זו עולות על 30% מהיקף מכירות המותג. הדגם הנמכר ביותר הינו, כבכל עונה, הביקיני, עם כ- 55% מסך המכירות.



חברת גו אנדר תופסת נתח שוק של כ- %25 משוק בגדי הים בישראל. החברה המתמחה בעיצוב ייצור ושיווק הלבשה תחתונה לנשים ולגברים ובגדי ים לנשים, פועלת בישראל מעל 10 שנים ומוצריה נמכרים ברשתות ההלבשה המובילות בארץ. חברת גו אנדר הינה בעלת זיכיונות למותגים בינלאומיים כגון: קדס, פוקה, לוני טונס, בוב ספוג, הפנתר הורוד פופאי ועוד.


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה