חברת טמפו משווקת הייניקן בישראל מעלה בימים אלה 2 סרטוני טלוויזיה תדמיתיים למותג בהשקעה של כ 2 מיליון ₪. לדברי "מטרתם של סרטוני התדמנית החדשים הם לבסס את מעמדה של הייניקן כמותג יוקרה וכמותג בינלאומי. הסרטונים יעלו בארץ במקביל לקמפיין בינלאומי שמשיקה הייניקן העולמית".
השבוע הציגה הייניקן קונספט בינלאומי חדש – חילופי ברמנים. "זוהי עוד דוגמא לביסוסה של בירת הייניקן כמותג מוביל, יוקרתי, ובינלאומי לא רק בעולם האלכוהול אלא גם בחיי הלילה והלייף סטייל" הוסיף בן אליעזר.
היינקן חולשת על 10% נתח שוק כמותי בארץ (על פי נתוני סטורנקסט, נכון למאי 2007). חברת טמפו היא חברת הבירות המובילה בישראל וחברת המשקאות השניה בגודלה בישראל.