Nescafe מעלה קמפיין חדש תחת הקונספט הישן

נסטלה מעלה קמפיין טלוויזיה חדש ל- Nescafe Taster's Choice. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ממשיך את הקונספט הותיק תחת הסיסמא: "האם זה באמת כל כך טוב? אוו, כן!"( Is it really that good? Oh yeah, yeah).



הקמפיין, אשר הופק וצולם בישראל, ומדבר בשפה האנגלית, מציג הפסקת קפה במשרד: העובדים מתכנסים, עם ספל הקפה היומית, כשאחד מהם מתענג בקול רם במיוחד על טעמו הנפלא של קפה טייסטרס צ'ויס, בגרסא גברית והומוריסטית לסצנה המיתולוגית מהסרט המפורסם "כשהארי פגש את סאלי".



לדברי גלית מילוא, מנהלת השיווק של NESCAFE "טייסטרס צ'וייס הינו קפה איכותי המיועד לקהל המבוגרים, מעצם היותו מותג בינלאומי בחרנו במסר של הומור המבוסס על הסצנה הידועה והמוכרת לכל צופי הקולנוע בעולם".



הקמפיין בהשקעה של שני מיליון ₪, יימשך כשלושה שבועות. יעלה בערוצים 2 , 10 , 24 ובבתי הקולנוע.



קרדיטים:


נסטלה: מנהלת שיווק קפה ומשקאות – גלית מילוא, מנהלת מותגי קפה ומשקאות – גלית בזזי.


מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות– רוני קורל, סמנכ"ל קריאטיב – יניב מלינרסקי ,מנהלת קריאטיב – סיגל עבודי, קופי – אלדד וינברגר , אורלי וילנסקי – מפיקת משרד, תקציבאי בכיר – גיא יגור ,מיטל נוה , מנהל פלנינג- שירה לוי .

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)