מאיר, חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית וולוו בישראל, תעלה בשבוע הבא באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין פרסום לרכב הפנאי שטח VOLVO XC90 . הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין: "5000 ₪ לחודש ויש לך XC90 חדש".
הקמפיין, בהיקף של כחצי מיליון ₪, יפורסם בשילוט חוצות ומודעות בעיתונות ובמרכזו מבצע ייחודי לדגם.
קרדיטים:
משרד פרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות: שי גורן
מנהל לקוחות: אלי דולב
מנהל קריאייטיב: ניר פרח
ארטדירקטור: טלי חי
תקציבאית: שרון טל ושי אלמגור
פלנינג: גיא וינברגר
נרוסקאן: אייל אורלי
יחסי ציבור וולו: הראל- מורדי