חברת "רולטיים" מעלה קמפיין קיץ מאסיבי למותג "SWATCH"


לראשונה בישראל עולה המותג "SWATCH" בקמפיין קירות ענק. בתחילת חודש יולי יעלה קמפיין הקיץ על ארבעה קירות של 'ברעם' באיילון בשטח של 900 מ"ר, לצד שילוט ענק על גשר רוקח בתל אביב.



במקביל יוצא המותג בקמפיין פרסום רחב היקף בעיתונות היומית, במגזינים ובנקודות המכירה לקראת מבצע הקיץ השנתי של "SWATCH" תחת הסלוגן "SWITCH YOUR SWATCH", במסגרתו ניתן להביא לחנויות כל שעון מכל סוג ולקבל תמורתו זיכוי של עד 120 ₪ לקניית שעון חדש של "SWATCH".



הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי.




המותג "סווטש", אשר נולד בשנת 83', נחשב כיום למותג השעונים הנמכר ביותר בעולם והשנה הגיע למכירות של 350 מיליון יחידות. הוא נמכר בלמעלה מ- 13 אלף נקודות מכירה בכ- 100 מדינות.



בישראל משווק המותג "סווטש" על ידי חברת "רולטיים", יבואנית השעונים הגדולה בישראל,


ב- 5 חנויות מותג ברחבי הארץ ובלמעלה מ- 100 נקודות מכירה שונות. מידי שנה נמכרים בארץ למעלה מ- 150 אלף שעוני סווטש. המותג תופס כ- 20 אחוזים מכלל שוק השעונים הנמכרים בישראל, אשר מוערך בכ- 300 מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)